Informació de FUTSAL COPA CERDANYA 2019

Competició

Nom
FUTSAL COPA CERDANYA 2019
Esport
Futbol sala
Temporada
Junio 2019
Categoria
Benjamín a Juvenil
Gènere
Mixte
Data d'inici
28/06/2019 07:00
Data de fi
30/06/2019 16:00

Dies de joc

Dies de joc
Divendres, Dissabte i Diumenge

Descripció

Un año más, Futsal Copa Cerdanya se presenta con el objetivo de ofrecer a niños y niñas de Asociaciones Deportivas Escolares, Escuelas y Clubs la oportunidad de combinar el fútbol sala con actividades turísticas; fomentar la convivencia entre jóvenes deportistas de diferentes puntos geográficos y buscar la formación humana y deportiva de nuestros jóvenes. Desde su primera edición, Futsal Copa Cerdanya ha contado con la presencia de más de 900 deportistas en cada una de las ocho ediciones celebradas.

La presentación e inauguración del torneo irá a cargo de un jugador de primer nivel.

Para los niños y niñas supondrá una experiencia muy atractiva, ya que conocerán un entorno especial y diferente, la comarca de La Cerdaña, mientras practican uno de sus deportes favoritos: el fútbol sala.

Localització

Puigcerdà

Veure mapa
Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.